3 kerkenconcert te Sappemeer op zondag 1 mei 2022.

We mochten weer!
In december leek februari ons te vroeg om het 3 kerkenconcert te organiseren maar gelukkig hebben we het uitgesteld naar 1 mei. En dat is gelukt!

We begonnen op zondag 1 mei om 14.00 uur in de Doopsgezinde kerk (Noorderstraat 53) met organist Stef Tuinstra en sopraan Gerdine Tuinstra.
Vervolgens staken we om 14.45 uur over naar de RK kerk waar een kop koffie of thee klaar stond. Om 15.15 uur kon u daar luisteren naar het Kielzogorkest, met tussendoor het verhaal van het Sapmeer.
Toen lopen, fietsen of rijden we naar de Koepelkerk (Noorderstraat 169). Daar stond een drankje klaar en daarna kon u luisteren naar organist Eeuwe Zijlstra en het blaasorkest High Five van 16.30 uur tot 17.00 uur.

Het geheel was weer een groot succes

Namens het organisatiecomité, Guus Kloosterhuis, Jan Boekholt en Els van der Tuin,
Jan Albert Buiskool, Ykje Schreuder, Koos Soesbeek, Joyce van den Berg, Dineke Visser .